Alla inlägg den 16 juni 2008

Av ♥Jennie♥ - 16 juni 2008 20:19

Min vänstra arm är inte som jag vill att den ska vara.

Speciellt på kvällen när jag ska sova.

På ena hållet går bra, men inte på andra.

Jag gillar att somna på magen.

Helst då liggandes med ena armen ovanför huvudet. 

Oftast blir det högra armen.

Samtidigt har jag vänstra benet uppkasat.

Vänsterarmen böjd så nära kroppen som möjligt.

Så kan jag somna hur lätt som helst.

Men igår natt råkade jag tyvärr lägga mig tvärtom.

Inte så bra kan jag lova...

Eller jo - både och.

För det som var bra var att jag somnade fortare än kvickt.

Det som inte var bra var att jag sov för länge i den ställningen.

Så länge att armen fastnade i ett läge och inte gick att rubba.

Jag fick hjälpa till med andra handen att ändra armen.

Fy för in i h-e vad ont jag hade efteråt.

Kunde inte ligga på vänster sida sen överhuvudtaget.

Typiskt när det är den sidan man sover bäst på...

Men det beror väl på skadan i axeln jag fått genom jobbet...

Det är smällar man får ta.

Tyvärr. 


Av ♥Jennie♥ - 16 juni 2008 19:06

Så här sminkade jag mig när Jossa fyllde 29!

Jag har använt Shell till highlighter.

I globlinjen tog jag den mörkrosa Dino.

Ovanför den svarta kajalen lades en tunn

linje med glittereyelinern Fuchsia...



Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards