Alla inlägg den 28 juni 2008

Av ♥Jennie♥ - 28 juni 2008 18:44

En gammal man som inte haft sex på många år,

var på pensionärsdans. Efter att ha dansat hela kvällen

med alla damer utan att fått napp, gick han tillslut

frustrerad fram till en gammal dam och sa:

"- Skulle du kunna tänka dig att ha sex med mig för 200 kr?"

"- Okej!" sa damen och så tog de färdtjänst hem till mannen.

Han njuter av sexet och förundras över hur trång hon är.

Efteråt säger han nöjt:

"- Hade jag vetat att du var oskuld skulle du fått 500 kronor!"

Förvånad svarar hon:

"- Hade jag vetat att du faktiskt skulle få stånd så hade

jag tagit av mig strumpbyxorna!"

  







Av ♥Jennie♥ - 28 juni 2008 17:29

En gammal kärring åkte i en hiss.

Hissen  stannade och en läcker fotomodell steg på.

Hon doftade mycket gott och vände sig till kärringen och sa:

"- Ralph Lauren, 800 kr droppen!"

På nästa våning steg en ännu snyggare modell på och hon doftade ännu ljuvligare. Hon vände sig mot de andra och sa självsäkert:

"-Chanel, 1500 kr droppen!"

På nästa våning rev kärringen av en riktig brakskit.

När hon klev av vände hon sig mot modellerna och sa:

"- Vita bönor, 17 kr från Lidl!!!"


7.gif

Av ♥Jennie♥ - 28 juni 2008 16:37

Mamma o pappa kom hit en stund på fika.

Det blev "ugnsbakade kanelbullar" och chokladkaka.

Efter fikan hjälpte pappa oss med att ta upp badkaret

så vi kunde tvätta och rengöra där under.

Efter ett antal års boende med bad och dusch minst fyra gånger

i veckan så samlas det ganska mycket damm och smuts

o nertappade leksaker under ett badkar,

så nu tyckte vi att det var dags för den stora städardagen.

Det var lika äckligt som jag trodde.

Brunt och gammalt vatten som blivit klibbigt

och luktade avsky blandat med några dammtussar... 

Gussigt...

  

Det fullkomligt kryllade av såna där små räliga sillar

under silikonmattan som tvättmaskinen stod på.

 Men det kan säkert bero på att en gång råkade jag spilla ut 

närmare en halv liter flytande tvättmedel bakom tvättmaskinen

och det är ju inte så jätteenkelt att torka upp så pass mycket. 

  

Därför var vi tvungna att försöka gnugga bort det som fanns kvar.

Hanna hade tappat en ganska stor hög med leksaker under

badkaret som vi slängde direkt i en påse.

Vi tvättade med klorin och med Mr Muscle för att på nåt

sätt få bort det som var infärgat i kaklet på golvet.

Jag vet inte om allt gick bort men vi gjorde så gott vi kunde.

Det är det som är en stor nackdel när badkaret inte sitter

fast i väggen utan mellanrum.  


I kväll är det visst MC-KORTEGEN för de kör

en massa motorcyklar utanför nu hör jag.

I fjol missade ju både jag o Fidde den -

för vi var på MÖHIPPA o SVENSEXA!!! 

Men vi ska inte se den i år heller.

Tycker man blir så snurrig i bollen efter ett tag

av att titta på den ena efter den andra från vänster till höger.

VROOOoooommm.... VROOOoooommm....VROOOoooommm.....

20.gif 

Vi storhandlade på Willys i eftermiddags och efter att ha

pantat alla miljoner PET-flaskor så fyllde vagnen till max.

Lika bra att ta allt man skrivit upp och det man kommer på

att man kanske behöver en annan dag, när man ändå kör förbi...

Vem påstod att impulsköp inte är bra?


Nu ska vi snart käka middag och jag känner inte mig speciellt hungrig.

Fast då är det väl bra att äta -

för då tar man kanske inte för mycket av det goda!!!

  





Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards