Alla inlägg den 8 juni 2008

Av ♥Jennie♥ - 8 juni 2008 21:05

Igår satt jag och beställde lite nya kläder till Hanna på HM;s rea.

Det blev detta, men bara linnet på bilden med flickan plus ett likadant i mörkgrönt men som tagit slut på sidan, och ett par gråa shorts...

Av ♥Jennie♥ - 8 juni 2008 20:41

Oskar ringer sin chef och säger att han är sjuk.

"- Men du låter inte sjuk!" säger chefen.

"- Jamen igår knullade jag min syster...

    och är man inte sjuk då???"


11.gif

Av ♥Jennie♥ - 8 juni 2008 20:34

Idag när vi var hos mamma o pappa så skojade

Hanna med pappa, gick fram till honom och sa:

"- Hej din gamle drake!!!"

3.gif

Allihopa började gapskratta för det hade hon aldrig

sagt innan och varken jag eller Fidde visste var

hon fått de orden ifrån...

Men roligt var det.

Fast det tyckte inte Hanna.

Såklart.

Av ♥Jennie♥ - 8 juni 2008 19:50

Fy vad jag mådde pyton igår, men som

tur är så hade det blivit bättre idag.

Var faktiskt lite hungrig i morse och tog bara en halv macka

för jag visste inte om jag kunde behålla den eller inte...


Jag jobbade till 14 och sen cyklade jag hem.

Fidde o Hanna hade varit i Balsby igen och badat.

Igår hade de sett en ål i vattnet vid bryggan!!!

Undrar om Fidde kutade upp ur vattnet då???

EMOHA2blaughing008.gif


Vi åkte hem till mamma o pappa och hade tagit med

oss flintastek, korv, potatissallad och lite fika.

När vi kom fram såg vi att mormor o morfar också var där.

Vi pratade en liten stund och sen körde dom hem.

Mamma o pappa hade tagit fram

deras pool och fyllt den med vatten.

Det var riktigt varmt... 27.8 grader 

så Hanna ville hoppa i meddetsamma.

Mamma hoppade också i.

Jag gick fram och tittade och då skvätte dom ner mig!!!

Pappa o Fidde hoppade med i och sen var det bara jag kvar

och då tänkte jag skitsamma - nu är jag ändå blöt...!

Hanna simmade, hoppade och dök i vattnet.

Hon var minsann inte rädd för att få vatten i näsan o munnen.

Hon spottade och fräste ut vattnet och sen på det igen.


Jag kände av det magonda sen gårdagen

för jag kunde bara äta pyttelite,

sen började det svida i magsäcken.

Undrar vad det var i magen???

För när jag väl kräkte så var det alldeles grått.

EMOAGGaggingHL5.gif



Nu ska jag o Fidde snart kolla på fotboll.

TYSKLAND - POLEN

    

och jag har tippat att det blir 1-1


Vi missade matchen mellan

Österrike - Kroatien

där jag tippade 0-2

men det blev 0-1...

Blä.


overig/87.gif

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards