Alla inlägg den 22 juni 2008

Av ♥Jennie♥ - 22 juni 2008 18:03

q10.gif


Solen skiner ute just nu!!!

Det var inte en sekund för tidigt...

Nahää... nu håller den visst på att försvinna igen...

Det var den solen det...

Jag, Fidde, Hanna, Pa och Sofie har varit på Andy´s

i eftermiddag och busat några timmar...

Jag följde efter Sofie som ville visa mig "hennes" labyrint...

Det började med att gå in i mörka rummet...

Sen upp för trappor, mellan smala och breda rullar...

Gå på rep med nät och jag fick asont i fötterna...

Hela "hennes" bana slutade i bollhavet...

Svettig som en gris var jag sen...

   

Fikadags och det svåra valet av fika tog ut sin rätt.

Hanna hade jättesvårt att välja vilken dricka hon ville ha.

Hon smakade cola, fanta, sprite och tillsist tog hon cola.

Hon och Sofie valde varsin kladdkaka med grädde.

Jag o Fidde delade oxå en.

Pa tog en muffinsliknande kaka.

Det är svindyrt att fika eller äta nåt där...

28 spänn för en bit kladdkaka...

Hugaliga.



  






Av ♥Jennie♥ - 22 juni 2008 17:57

Det var en gång en karl som var

ute och skottade snö utan vantar.

När han kom in klagade han till

sin fru att han frös om händerna.

Han fick värma dom mellan hennes lår

för där var det varmt och skönt.

Detta upprepades 3 dagar, men på 4:e

dagen blev frun lite less och snäste åt karlen och sa:

"- Hur vore det om du kunde frysa om NÄSAN nån gång???"

  







Av ♥Jennie♥ - 22 juni 2008 17:53

Ett gäng killar var ute och festade.

På hemvägen somnade en av dom och då

passade de andra på att skoja med honom.

De knäppte upp hans gylf och band en

rosett runt hans snopp.

När han vaknade upp sa han:

"- Inte vet jag vad jag har varit med om,

men pris har jag fått!!!"


  







Av ♥Jennie♥ - 22 juni 2008 17:48

En obducent hade en ny grupp elever

uppställda framför en avliden uteliggare.

"- Det är två saker ni måste lära er.

Det första är att INGET får äckla er!"

Han stoppade fingret i rumpan på den avlidne

och sen sög han på det.

Efter viss tvekan gjorde eleverna likadant.

"- Det andra ni måste lära er är uppmärksamhet.

 Det var pekfingret jag stoppade i rumpan

och det var långfingret jag sög på!!!"


  







Av ♥Jennie♥ - 22 juni 2008 11:44

Jag har jobbat i natt och cyklade inom Konsum och handlade

några bullar som vi skulle ha till frukost när jag kom hem.

Klockan var nästan 9 och jag trodde Hanna skulle komma springandes

mot mig som hon brukar göra på morgonen när jag jobbat natt...

Men det var så tyst o mörkt i lägenheten så jag smög in till vårt sovrum.

Där låg Fidde o Hanna och SOV!!!

Hanna sov ännu!!!

Hon som aldrig brukar sova längre än 8 annars...

Jag la mig intill henne och slöt ögonen.

Då vänder hon sig om mot mig och lägger

ena armen om min hals och säger:

"- Mamma, jag lägger min arm om din hals så du inte fryser!"

Sen vaknade hon...


Hanna fick in o bada en stund

INBath1Bathtime09.gif

och jag satte fram frukosten under tiden.

Bullar, lax, skinka, ost, ägg, majonnäs, mjölk,

oboj, kaffe, ja en riktig god söndagsfrukost...

Det enda som fattades var nåt att läsa, typ

 



Nu tycker jag synd om de som har semester...

 HOaprilfools14jockersmile2.gif

Hela denna vecka, 25, har ju bara haft pissväder...

Regn, regn, regn...

Solen har verkligen lyst med sin frånvaro...

En fd jobbarkompis har gjort det enda rätta på sin semester...

Hon o hennes gubbe har åkt till TURKIET!!!

INGardendeckchair07.gif

Gissa om jag är svartis???

Så som jag tjatar om att åka iväg kan jag inte vara annat!!!

Hoppas det blir strålande sol varje dag under

vecka 29-32 när Fidde har sin semester...

Stefan har oxå de veckorna...

Kan kanske hitta på nåt tillsammans???

Fast då har väl deras lilla plutt tittat ut... BAC2baby007.gif    

Jag tror faktiskt att de trollat fram en liten sessa... 90.gif

Tredje gången gillt...

Men det hade varit ganska häftigt med en killtrio...114.gif114.gif114.gif


Nu ska jag göra nåt annat av min lediga tid

och inte sitta här o skriva mer...



         Ha en fortsatt regnig och trevlig söndag ändå...


HOValentineA015HL.gif



Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards