Alla inlägg den 17 juni 2008

Av ♥Jennie♥ - 17 juni 2008 21:44

Herr Persson fann sin fru med en främmande

man i sängen när han kom hem.

Han blev rasande och skrek:

"- Det här ska du få betala för!"

Då sa den andra mannen:

"- Va, en gång till?"

  


------------------------------------------------------------------------------------------------




Tre män sitter och skryter över sina fruar.

Den första sa:

"- Min fru har köpt en åkgräsklippare till vår 10m2 stora gräsmatta!"

Då sa man nr 2:

"- Det var väl inget, min fru köpte 2 blomlådor till balkongen och samtidigt köpte hon en jordfräs till dom!"

Då sa den 3:e:

"-Min fru har beställt en resa till Mallis och hon packade

ner ett 10-pack kondomer, och hon som inte ens har en kuk!!!"

   





Av ♥Jennie♥ - 17 juni 2008 17:00

Idag har jag o Hanna varit hos en kompis på Hannas dagis som bor bara 5 min från oss så det var nära och bra. Det fanns gungor uppsatta i trädet så dom gungade, lekte kurragömma, plockade vita smultron i trädgårdslandet, kivade om leksaker och sen när det började regna gick vi in o då lekte dom affär. Väl hemma igen gjorde jag middag. Stekt falukorv med färsk tomat/basilikapasta och em pepparsås till. Hanna somnar nog ganska fort ikväll för ingenting var bra och så var hon så gnällig precis innan vi cyklade hem... I morgon ska vi till en annan dagiskompis, men inte förrän senare på eftermiddagen. Hanna och den flickan är bästisar!!! Idag fick jag reda på att den flickan inte ska gå kvar på dagiset längre... Usch då blir Hanna ledsen kan jag lova.


9.gif

Av ♥Jennie♥ - 17 juni 2008 11:35

I morse var jag sugen på att ha ägg till min smörgås med lax och kollade i kylen där vi brukar lägga äggen. Antagligen hade jag använt allihop till tårtorna för där var inga. Senare åt vi lunch och jag tog ut tallriken med korv och makaroner till Hanna. Tvättade håret och gjorde oss klara, jag o Hanna ska ju följa med en kompis från dagis hem till dom nu vid 12...

Skulle bara dricka lite Pepsi och vad ser jag uppe på översta hyllan ligga där om inte - ETT ÄGG!!!

Hur fasen hade det kommit dit där???

Det låg ju inget när jag kollade i morse!!!

Skumt.

Jag kollade nog inte ÄGGSTRA noga...61.gif 61.gif


Av ♥Jennie♥ - 17 juni 2008 10:11

"- Ja du är snart uppe, lite mer till höger bara!!!"


Av ♥Jennie♥ - 17 juni 2008 09:55

Nu har jag o Hanna ätit frukost. Det var mackor med lax, pastrami, kyckling o baconröra, tomat, yoghurt, kaffe och så tog jag som avslutningsvis denna superba smoothies...Där är jordgubbar, blåbär, hallon, lingon, björnbär och lite vaniljsocker i!!!



Av ♥Jennie♥ - 17 juni 2008 08:27

Ja alltså ORKIDÉER alltså... 91.gif

När jag bodde ensam hade jag inte en enda...

För jag visste inte hur man skötte dom...

De var alldeles för dyra, mellan 90-250 kr

kan man få ge beroende på sort...

Nu kom det sig så lyckligt att när jag fyllde år för två

år sen fick jag en limegrön Orkidé av mamma o pappa...

Fidde fyllde 28 för snart två år sen,

då fick han en lång vitblommig Orkidé av dom...

Båda två blommar i omgångar ännu...

När vi gifte oss i fjol fick vi en liten

vit tvåstänglad och den blommar också ibland...

TUR och GRÖNA FINGRAR är nog de

rätta orden för mig och blommor... 93.gif19.gif

Men det har jag nog ärvt efter morfar!!!


332.gif Kolla bara in denna skönheten

jag har i köket...332.gif




Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards