Alla inlägg den 23 juni 2008

Av ♥Jennie♥ - 23 juni 2008 10:28

Så här sminkade jag mig på midsommarafton...

Jag har använt mig av Saké & Sachimi, Asp och Whisper Gold

och en svart kajal...



Av ♥Jennie♥ - 23 juni 2008 09:27

Är nyss hemkommen från nattpasset på jobbet och det var ett sånt himla fint väder under tiden jag cyklade hem. Solen sken och fåglarna kvittrade i träden. Kände för att ta en härlig cykeltur lite senare...

Fidde lämnade dottern på dagis tidigt i morse innan han körde till sitt jobb. Skönt att han bara har 3 veckor till innan semestern börjar. Hoppas bara att vädret bättrar sig tills dess.

Jag ska nog köra en maskin tvätt idag, men får först ta väck all tvätt som mannen hängde upp igår för den är torr ser jag... Jag hatar verkligen att se stora berg med tvätt i korgarna på toa och i gästrummet. In i maskinen så fort som möjligt. Tänk när vi har hus och kan hänga UT tvätten!!!

Det luktar så gott med lufttorkad tvätt.

Jag vill att det dyker upp ett ledigt hus i Rinkaby, Öllsjö eller Vä som passar oss precis som vi vill ha det...

17.gif



Syrran har värsta gravidmagen nu, men det är

verkligen en FIN gravidmage jämfört med de andra två

hon hade innan med Eric o Elias.

BAC1Pregnant08HL.gif

Hon SER inte gravid ut bakifrån så som en del gör.

Det väller inte ut på sidorna och magen

hänger inte ner som på ett hängbuksvin heller.

Det ser nästan lite roligt ut när hon skrattar,

för hela magen guppar och blir spetsig och får en konstig form.

Speciellt när hon sitter eller halvligger i en stol...

En sån mage hade jag önskat att jag hade fått

om vi skaffar ett syskon till Hanna en vacker dag...

BAC2baby008a.gif


Nu är inte vädret speciellt fint så jag tror nästan jag skiter i

att ta den där cykelturen faktiskt...

Hur kul är det att vara dyngvåt halvvägs bort???

Not fun at all.

Animal Glitters # 206593

Just nu är jag:

Rastlös men ändå inte för det finns alltid nåt att göra hemma.

Trött men ändå lite pigg.

Sugen på att göra nåt men vet inte vad.

Glad att jag har jobb över sommaren.

Ledsen att jag inte har mer sen.

Förbannad för att jag inte tog det där jävla körkortet när jag var 18.

Irriterad över mitt inflammerade lillfinger som bara värker hela tiden.

Hungrig.

Sugen på kaffe.


Pastel Large Glitter Rainbow Glitters # 175093


Var i köket en snabbis och tog ett stort glas Oboj.

Med STANDARDMJÖLK...

Jag vet att den är FET men den är såå jäkla god att blanda med Oboj.

Det fanns inte den vanliga mjölken i affären

när jag handlade så det fick faktiskt bli en sån här goding!!!

Jag drack alltid den när jag var liten

så det sitter väl antagligen i sen dess.

Sen tycker jag att dricker man lättmjölk

så kan man lika gärna dricka vanligt vatten - 

för den är så tunn att det inte ens smakar mjölk...

Den egentligen enda goda mjölken enligt mig,

är den 2 litersdunken där det lägger sig ett litet lager

med grädde överst som gör att man måste

skaka dunken först innan man häller upp ett glas MJÖLK!!!

Min morfar (tror jag) har druckit

"redig varm spenamjölk" en gång i tiden.

Han hällde upp ett glas mjölk direkt från kons spene...



Copy The Code Below

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards