Alla inlägg den 4 januari 2009

Av ♥Jennie♥ - 4 januari 2009 22:18

Jag älskar denna tjejens kraftfulla röst och tycker hon är helt fantastisk...

Av ♥Jennie♥ - 4 januari 2009 22:04

Gissa om jag fick blöta ögon när jag hörde denna lilla söta tjej framföra denna härliga sång...

Av ♥Jennie♥ - 4 januari 2009 21:41

Denna fantastiska 7-åring sjunger ur The Phantom Of The Opera...


Av ♥Jennie♥ - 4 januari 2009 17:44

Nu vet både mamma, pappa och Jossa vilken dag jag ska köra upp!!!

Egentligen skulle inte syrran veta det.

Jag satt o skrev till mamma på messen.

Frågade en sak - och trodde inte att syrran oxå var där då!

Ja ja skitsamma.

De trodde att om jag kuggar, så gör jag det genom att köra för fort...

Men jag ska fan inte kugga genom att inte hålla hastigheten...

Jag ska inte backa på någon eller något som rör sig eller som står stilla...

Jag ska inte använda vindrutetorkaren, om jag ska blinka till höger...

Jag ska inte fråga om jag bara kan köra inom McDonalds lite

snabbt o köpa två Latte, innan jag gör själva uppkörningen...

Jag ska fan inte bli kuggad alls.

Det är ju det det går ut på...

Fast jag ska inte säga för mycket nu...

Undrar om man kan bli kuggad för att det möjligen kan

finnas för mycket handsvett på ratten när jag kört klart???

"Icke-godkänd-uppkörning-pga-insides-nervätning-av-styrreglaget"

  

Jag måste inhandla mig ett par vita bomullsvantar att hålla på

ratten och försöka skylla på att jag har skinn/läder/plastallergi...


I morgon är det dagistime för Hanna några timmar.

Hon ville inte dit nu - men det lär säkert ändras när vi väl är där!

Nu ska jag gå o ta en varm dusch för jag fryser om

händerna och fötterna och det är inte speciellt skönt...
Butterfly Glitter Graphics

Tjingeling från






Av ♥Jennie♥ - 4 januari 2009 17:34

Vi satt o åt korvstroganoff med ris.

Hanna som är lite seg för halsflussen sitter mest o leker med maten.

"- Det är bättre om du kan äta upp din mat innan den kallnar!"

Hon placerar riset i en ring och en korvbit ligger i mitten på tallriken.

Jag o Fidde säger till en gång till med en nu lite mer irriterande röst. 

Sen ser vi att hon sticker gaffeln i korven,

lyfter upp gaffeln mot munnen och då säger hon:

"- Så där ja nu har vi samling och nu ska jag äta upp fröken!"

Både jag o Fidde bryter ut i gapskratt och hon bara fortsätter:

"- Hejdå Alice, nu äter jag upp dig!"

Sen fortsatte hon att "äta upp" sina kompisar från dagis....

54.gif

Av ♥Jennie♥ - 4 januari 2009 17:29

Jag älskar filmer där djur är med.

Kolla in denna häftiga papegoja som kan härma hur mycket som helst....



Av ♥Jennie♥ - 4 januari 2009 17:14

Nu ska jag testa o se om jag fattat galoppen vad dittanodattan så supernice förklarade för mig för att kunna lägga in ett inlägg som detta...

Här är iallafall en rolig video jag såg en gång för längesen som

jag ville visa, men som jag tyvärr inte visste hur man gjorde. 

Killen hoppar tresteg och försvinner ner i sanden, ha ha ha...



Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards