Alla inlägg den 6 januari 2009

Av ♥Jennie♥ - 6 januari 2009 21:01

Nu har äntligen syrran börjat blogga igen!!!

Gissa om jag har längtat???

Till och med mamma  vill dela sina vardagstankar här!!!

  


Igår natt visades ishockey mellan Sverige-Kanada som var slut 04.15

Fidde såg den!!!

Jag gick o la mig vid 02.30 för då pallade inte jag knappa på datorn mer.

Jag var inte speciellt trött, men efter ett antal spenderade timmar

framför denna tidsfördrivande dataskärm, blir syncentralen nipprig tillslut...

Dagen innan hade Hanna sovit till 10.30 och vi sov en timme till...

Det var inte så jättebra att ligga så länge för

sen tog det låååång tid innan vi väl somnade...

Sen sa vi att vi ska gå upp senast kl 10 även om vi stannar uppe länge.

Hur bra lyckades vi med det???

I morse väcktes jag av att Hanna vaknade lite över 9, sen somnade jag om.

Vaknade och gick upp vid 10.15

Fidde sov vidare men sen gick jag in och rullade upp rullgardinen kl 11...

Var ju dags att göra sig klar så jag kunde köra någon timme.

Hade ju fått låna älskade päronens bil...


Thank You Glitter Graphics



Syrran har fått en liten julklapp i efterskott som är 7 veckor.

Den är hårig...

Den har tänder...

Den har 4 ben...

Den heter TORRES...

Nej det är ingen fotbollspelande chinchilla...

Det är deras nya familjemedlem - en söt liten blandrasvalp!!!!

AF1DogDrunning002.gif
















 

Av ♥Jennie♥ - 6 januari 2009 01:21

Kolla och LYSSNA hur denna asballa killen gör egen musik med munnen...

Jag asgarvade och jag tyckte detta var hur häftigt som helst!!!


Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards