Alla inlägg den 23 januari 2009

Av ♥Jennie♥ - 23 januari 2009 23:33

Ja då har vi varit i Malmö o kollat på Disney On Ice.

Det var helt fantastiskt.

Jätteduktiga isdansare och superfina kläder.

Hanna älskade alla prinsessorna o deras vackra o glittrande klänningar.330.gif

Musse o Mimmi Pigg också såklart...

Jag tog så många kort jag kunde, men ibland blev inte kvalitén den bästa precis och då blev jag så där som vanligt, helbesviken och då struntade jag i att ta fler och vad händer då???

Mhm... det kom in en supernice i supernice lila och glittrig klänning!330.gif

Så jäkla typiskt mig att hinna lägga ner kameran och stänga blixtlåset så

jag inte hinner fotografera den som jag verkligen ville ha med på kort....

Whyyyyy did I do that stupid mistake???

Buuhuuuu...

  

Jäkla skit.

Grrrrr.

Idag pallar jag inte lägga in några av korten jag tog så det

får allt bli i morgon när jag o Hanna tuggat färdigt frullen.

Fidde ska jobba i morgon och innan han slutat ska jag o Hanna lämna

bilen till älskade päronen som så snällt lånat ut sin brumbrum till oss idag!!!

Thank You Glitter Graphics

I Love You Glitter Graphics



Nu väntar sängen på mig och jag tror att jag somnar ganska fort idag.

Nattitnatti


Av ♥Jennie♥ - 23 januari 2009 14:18

 Wassup Glitter Graphics


Tjoohooo nu har jag äntligen kört bil min första gång - alldeles själv!!!

Eller inte riktigt själv för Hanna var med mig...

Det kändes så härligt att gå ut och känna blåstens kalla vindar och veta

att jag ska inte cykla denna gången utan nu ska jag sitta i en varm bil!!!

När jag skulle sätta in Hanna i bilen sa hon:

"- Men mamma, ska vi inte ta cykeln? Ska DU köra bil? Får du köra bil nu? Vad säger pappa då? Kan du köra bil? Är det verkligen säkert?"

Jo älskling... mamma får, kan och ska köra bil nu!!!

Efter en låååååååååååååååång väntan... 

Finally.

 30.gif30.gif30.gif30.gif30.gif30.gif

Nu ska vi snart åka till Malmö och se på Disney On Ice.

Vi har köpt godis och dricka att ha med oss in.

Ska poppa lite popcorn med...

Hörde genom några fåglar att det är sviiiiindyrt där med sånt annars.

Typ popcorn i en förpackning med Disneyprinsessor...



Glitter Notes

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards