Alla inlägg den 14 januari 2009

Av ♥Jennie♥ - 14 januari 2009 23:50

 Hello Glitter Graphics


Såg på en sida att ett hus var till salu som hade legat ett tag med ett skyhögt pris, men som nu var nere i en för oss ganska så normal summa.

  

Ska ringa i morgon o höra om vi får åka o ta oss en koll...

Titta kostar ju inget...









 

Av ♥Jennie♥ - 14 januari 2009 20:34

Jag skrattade så jag fick ont i magen när vi kollade

på buktalaren Jeff Dunham med sina 5 dockor!!!!

Jag ska inte visa videon vi såg för mamma o pappa

har inte sett den än, så här kommer ett annat!!!

Varsågoda : Archmed - den döda terroristen!!!




Av ♥Jennie♥ - 14 januari 2009 16:01

Fidde var och fotograferade vår kära gamla

"fina" bil där den stod till absolut ingen nytta...

Han var alldeles själv och försökte få till några fina minnen...

När han kom hem och jag kollade på dom,

la jag märke till ett speciellt kort...

Det var på bilens högra framlampa jag såg det...

Jag zoomade in och fick världens rysning genom kroppen...

Det såg ut som ett flickansikte där man klart och

tydligt ser hår, mun och ögon som tittar rakt mot oss...

NU tror jag att det var min och Fiddes

skyddsängel som tog smällen för oss!!!

Av ♥Jennie♥ - 14 januari 2009 00:02

Mina tankar lever jävel nu märker jag, angående söndag.

Jag har den stora äran att fylla 25 - igen, för 7:e gången sen sist...

Ha ha ha, jo det är faktiskt sant.

Jag känner inte mig en dag äldre än 20, eller 25 sa jag ju...


Min största passion har alltid varit 331.gif smink 331.gif.

*Det-märks-inte-alls-om-man-tittar-i-min-sminkbox*.

Men lustigt nog har den passionen svalnat av och lite

så där mystiskt smygande övergått till en helt annan genré.

Jag älskar att baka olika sorters tårtor!!!

Helst ska det vara annorlunda utformning och smaker v a r j e gång.

Just nu sitter jag o "ser" 2 helt olika modeller framför mig...

Lager för lager...

Innehåll...

Smaker...

Färg...

Tillbehör...

Bla bla bla bla bla bla, ja den listan kan göras flera meter lång.

Men nu pallar jag inte sitta här mer.

Får se hur lång tid det tar innan datafanskapet vaknar till liv i morgon!!!


cake44.gif cake44.gif cake44.gif


Ha det gott, kram


Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards