Alla inlägg den 5 januari 2009

Av ♥Jennie♥ - 5 januari 2009 23:38

Kolla in detta otroliga trick...

Man fattar inte hur det gick till...


Av ♥Jennie♥ - 5 januari 2009 23:36

Jag fattar inte hur han gör detta lilla äckliga tricket som självklart är ett trick, alltså inte på riktigt, men det s e r jäkligt äckligt ut...


Av ♥Jennie♥ - 5 januari 2009 23:09

Läste imorse i Kristianstadbladet att en författare hade spårat ordet "kuk" ända tillbaka till 1000-talet och nu hade han alltså hittat otroliga 1887 st olika ord för bara det manliga könet!!!

Likaså hade han letat upp 1732 st andra ord för det kvinnliga könet!!!

4.gif

Vem f a n bryr sig om det egentligen???

Räcker det inte med de vanligaste orden man hör som oftast typ:

Musen, fittan, kussimurran, muttan, gottegrottan vs Kuken, snoppen, dolmen, penisen...???

Han har alltså suttit och letat upp 3611 st liknande ord av sin tid.

Det kallar jag annorlunda sysselsättning av en författare!!!


Av ♥Jennie♥ - 5 januari 2009 22:55

Imorse cyklade jag bort till dagis med Hanna och tyckte inte att det

var såå jädrans kallt ändå, lite halt och en himla massa gnistrande frost.

Sadeln var ju så jäkla kall så jag tappade nästan känseln mellan benen.

Det känns inte speciellt nice...

 


Körde nästnästsista lektionen på körskolan.

Jag fick köra där vi körde av vägen på julafton och jag fick faktiskt

lite obehagskänslor när jag visade resterna som låg kvar.

Termometern visade på -12 grader!!!

Jag frös som fan om händerna, benen och kinderna, ja eller egentligen

var nog hela jag som en enda stor istapp sen när jag cyklade hem.

  

Fast det är ju klart, kollar jag inte ut hur kallt det är och bara tar på mig ett par "inte-tillräckligt-tjocka-för-detta-vädret"-byxor, så får jag faktiskt ta o skylla mig själv.

Det börjar nästan bli dags att ta på sig gosestrumpor

med tycker jag - om jag nu hade haft ett par såna!!!

När kommer sommaren???

Jag längtar efter vääääärme.....


003.gif






Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards