Alla inlägg den 10 januari 2009

Av ♥Jennie♥ - 10 januari 2009 19:06

Saturday Glitter Graphics

Idag har vi både provkört och kollat på bilar överallt i hela stan.

Först ut på Volvo och körde en V70 och sen en V50.

Jäkla massa finesser i bilen det finns nu.

Men en del av dom var ganska praktiska som till extra hjälp vid parkering.

Synd att inte jag fick testa nån av bilarna och känna.

Jag får inte ens köra en hyrbil.

Man måste haft körkort i ett år.

Det fanns även en snygg Saab Aero Combi som inte heller var helt fel...

Jag gillar nog mest en viss röd färg vi såg idag.

Eller "vitsilver" är med snygg...

Fast om jag fick äran att välja färg helt o hållet -

skulle det bli den fantastiska guld-moss-gröna färgen...

Helst skulle jag vilja ha en 330.gif svart bubbla med silverkrom 330.gif men dom

kan ju inte vara så speciellt krocksäkra, om man jämför med en V70...

Men snygg är den!!!

I like it a lot!!!


 i70309319_62768_www-animaatjes-nl.gif


Ikväll åt vi lite lätt kvällsmat bestående av bullar, stekt ägg och yoghurt.

Hanna tjatar om sina 2 choklad som ligger så fint i skafferiet.

Nu luktar det popcorn i hela lägenheten och jag längtar efter att kunna vädra en längre tid utan att behöva frysa som fan vid denna årstiden.

Men nu brände Fidde visst popcornen så nu osar det bränt istället.

Så nu MÅSTE jag vädra iallafall.


 Dividers GraphicsDividers Graphics


I morgon ska Hanna på julgransplundring hos dagiskompisen J.

Sen blir det på dagis på onsdag också.

Vår gran är redan plundrad.

Hanna åt upp allt ätbart vi hade i granen.

Det var visserligen bara polkagriskäppar och 5 chokladtomtar i miniformat.

Men det räckte gott o väl.


Nu nalkas det filmtajm i biosalongen hör jag, he he.

Hoppas vi stör grannarna!!!


Tjingeling...




Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards