Alla inlägg den 12 januari 2009

Av ♥Jennie♥ - 12 januari 2009 21:16

330.gif330.gif Emma - min älskade systerdotter...330.gif330.gif


         Angel Glitter Graphics

Jag hade längtat så efter att få vara med när Du föddes...

Såg fram emot att få ett underbart systerbarn till att älska...

Ett samtal förändrade mitt liv...

Jag cyklade till sjukhuset där Din mamma o pappa var...

Du föddes...

Du låg där på sängen så otroligt vacker...

Det såg ut som att Du sov...

Det var tyst i salen...

Det enda som hördes var allt gråt...

All förtvivlan som kändes in i benmärgen...

Hela rummet fylldes av sorg...

Undran...

Man fattade inte att det var sant..

Ditt hjärta var stilla...

Du hade lämnat oss för himlen...

Varför???

Varför blev det som det blev???

Inga svar...

Ingen förståelse...

Ögonblicket stannade och förvandlades till ett stort frågetecken...

Det varar än...

Jag höll Dig i min famn de korta sekunderna och det är jag glad för...

Din varma kropp i mina armar...

Vilken underbar känsla...

Men samtidigt ändå inte...

Ett nyfött barn...

Som inte fick fortsätta livet på jorden...

Fick ett liv uppe bland de härligt vita bomullsmolnen...

Mina kinder är alldeles våta av tårarna från

saknaden av att jag aldrig mer kommer få se Dig...

Min älskade systerdotter Emma...

Jag kommer alltid att älska Dig...

För evigt...

Puss o kram från Din moster Jennie...330.gif



 Angel Glitter Graphics

Av ♥Jennie♥ - 12 januari 2009 15:45

TJOOHOOOOO!!!!!!

NU HAR JAG ÄNTLIGEN KLARAT KÖRKORTET!!!!!!!

FAN VAD JAG ÄR GLAAAAAAAD.......

DET KÄNNS SÅ RIKTIGT JÄVLA NICE NU.....

JUST NU ÄR JAG NOG LYCKLIGAST I VÄRLDEN...

 










Av ♥Jennie♥ - 12 januari 2009 12:08

En liten 12-årig kille, som släpade på en tillplattad död groda kopplad i ett snöre, gick in på horhuset i den lilla byn.

Han sa till bordellmamman:

"- Jag vill ha sex med en av tjejerna. Jag har pengar

och går inte härifrån förrän jag har fått det jag vill ha!"

Bordellmamman, som struntade i alla moraliska värderingar,

funderade faktiskt en liten stund, men sa sedan:

" - Ok då, välj ut en av mina flickor."

Han frågade:

"- Har någon av dem någon sjukdom? "

Bordellmamman svarade naturligtvis "Nej", men pojken påpekade:

"- Det snackas om att alla som varit med Lisa har blivit

tvungna att ta en spruta efteråt. Så det är henne jag vill ha!"

Eftersom pojken var så beslutsam och dessutom

faktiskt hade pengar, så fick han som han ville.
Han gick in till Lisa, släpande på sin döda groda.

Tio minuter senare kom han ut, fortfarande med grodan i släptåg.

Han betalade och var på väg mot ytterdörren, när bordellmamman frågade:

" - Varför valde du den enda av mina

flickor som bär på en smittsam sjukdom?"

Han svarade, om än lite motvilligt:

- "Jo, ikväll när jag kommer hem så skall mina föräldrar gå

ut på restaurang och lämna mig hemma med barnvakten.

Hon kommer att ha sex med mig, för hon gillar

små pojkar, så jag kommer att smitta henne.
Senare kommer min farsa att skjutsa hem henne,

ta sig ett nyp på vägen och då får han samma sjukdom.

När han kommer hem igen så kommer han att spänna på morsan,

och i morgon knullar hon som vanligt med brevbäraren...

...och det är DEN jäveln jag vill åt, för det var HAN som körde över
min groda!"


49.gif

Av ♥Jennie♥ - 12 januari 2009 12:03

Två par satt och spelade kort.

Leif råkade av misstag tappa några kort på golvet.
När han böjde sig ner under bordet för att plocka upp dem noterade

han att Anders fru, Eva, inte hade några underkläder på sig !

Lite chockad av detta råkade han slå i huvudet under bordet och rodna kraftigt.
Senare när Leif gick till köket för att hämta lite förfriskningar, följde Eva honom dit och frågade:
- Såg du någonting under bordet som du gillade?
Leif erkände:
- Hmm, ja det gjorde jag.
Hon sa:
- Du kan få det, men det kostar dig 1000:-.
Efter en minut eller två, sa Leif att han var intresserad.
Hon berättar för honom att eftersom Anders jobbar på fredagseftermiddagar och Leif inte gjorde det, så skulle han

komma hem till henne runt två-tiden på fredagseftermiddag.

Fredag kom och Leif åkte till hennes hus vid 14-tiden.

Efter att ha betalat henne 1000:-, gick de till sovrummet

och hade sex ett par timmar, sen gick Leif.

Anders kom hem vid 6-tiden på eftermiddagen och frågade sin fru:
- Kom Leif förbi under eftermiddagen?
Helt överraskad av frågan svarade Eva:
- Ja, han kom förbi i ett par minuter.
Nästa fråga Anders ställde var:
- Gav Leif dig 1000:-?
Eva trodde nu att Anders visste om allt, så hon svarade:
- Ja, han gav mig 1000:-.
- Bra, sa Anders, Leif kom förbi kontoret i morse och lånade 1000:- av

mig och han sa att han skulle åka förbi vårt hus i eftermiddag och betala tillbaks pengarna till mig. Det är skönt att ha vänner man kan lita på!!!"

  







Av ♥Jennie♥ - 12 januari 2009 12:00

Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i

viekln odrnnig bksortnävea i ett ord såtr i, det edna som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls.

Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet.

Gnaksa färkct tcyker jag!!!

  







Av ♥Jennie♥ - 12 januari 2009 11:55

" Tre häxor tittar på tre Swatch klockor.
Vilken häxa tittar på vilken Swatch-klocka? "


Och nu det hela på engelska...


" Three witches watch three Swatch watches.
Which witch watch which Swatch watch? "


Och nu för de som gått fortsättningskursen...


" Tre könsopererade häxor tittar på tre Swatch klockknappar.
Vilken könsopererad häxa tittar på vilken Swatch klockknapp? "


Och nu det hela på engelska....


" Three switched witches watch three Swatch watch switches.
Which switched witch watch which Swatch watch switch."


mund00009.gif

Av ♥Jennie♥ - 12 januari 2009 11:24

 

Här kan man köpa riktiga "PIPPARKAKS"-formar till nästa jul

om man är sugen på annorlunda bakformar, ha ha...

Eller vad sägs om att ha lite blå belysning när man

spolar kallt vatten, och rött vid varmtvatten!!!




Av ♥Jennie♥ - 12 januari 2009 11:19

Så här sminkade jag mig på Nyårsafton till svarta kläder...




Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards