Alla inlägg den 8 maj 2008

Av ♥Jennie♥ - 8 maj 2008 20:13


WhatADay-LMG3.gif


Fidde hade lämnat Hanna på dagis och jag hade två lugna och

sköna ensamma timmar för mig själv innan det var dags att jobba.

Åt frukost, läste tidningen och satte mig och bloggade en stund.

Klockan 7.45 ringer telefonen och en från jobbet frågar om

jag kunde komma in och jobba eftersom det fattades folk.

Jag sa att jag skulle redan jobba men inte förrän 9.15

eftersom jag hade bytt arbetspass med en annan.

Han undrade om jag kunde komma så fort

som möjligt och jobba fram tills min andra tid.

Visst sa jag.

Tur att jag var färdig med allt innan.


Nej nu pallar jag inte sitta här mer.

Är irriterad sen dagen på jobbet.

Måste avreagera mig på nåt känner jag

och vad passar bättre än att träna på Wii Fit?!!!



blinky20bye20for20now.gif



















Av ♥Jennie♥ - 8 maj 2008 07:11

 44.gif

Ja då sitter man här vid tidsfördrivningen igen ja...

Skulle börjat jobba kl 7 men det blev ändrat till 9.15 tyvärr.

Vaknade av att Hanna kallade på mig kl 5 och jag gick in till henne.

Somnade och blev väckt av Fidde som kallade på mig.

Tänkte att nu saknar han mig...

Men då sa han:

"- Väcker du Hanna nu?"

Åh tusan det var dags att gå upp nu.

Jag som drömde så gott om fåren på ängen...

6.gif6.gif

Undrar om det ska bli lika göttit väder idag med?

Tänk vad skönt:

Jag kommer till jobbet, fixar lite käk, vi går ut

o sätter oss och solar i 2 timmar...

Jag tycker det är lyxigt att kunna sola när man jobbar.

Vi gör ju vad brukarna vill ju.

 


Idag ska jag "bara" jobba till 17 sen ska Fidde

och hans kompisar till Malmö och kolla på fotboll.


128.gif


Tränade på Wii Fit igår när jag kom hem efter jobbet.

Hade längtat efter det hela dagen så det var bara att sätta igång.

Det blev inte så länge som innan men det räckte med 50 minuter.

Hade fått tillräckligt mycket poäng för att kunna "låsa upp"

två nya övningar på yoga och det är det som sporrar mig!


Nu ska jag njuta en stund i solen på balkongen

innan det är tid att hoppa på "Rolls-Cylle-Roysen"

¤¤¤ Ha det varmt o göttit idag ¤¤¤


TakingTimeOut-LMG3.gif


























Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards