Alla inlägg den 14 maj 2008

Av ♥Jennie♥ - 14 maj 2008 18:19

 i117497805_19456_www-animaatjes-nl.gif


Idag när jag jobbat klart cyklade jag in till stan och jag kände

mig sååå nyttig när jag sen cyklade hem med alla mina påsar.

Sallad, sparris, jordgubbar, äpple, bananer, plommon,

vindruvor, rabarber, kiwi, 3 st krukpetunior och en stor ampelpetunia.

Gjorde i ordning ute på balkongen och slängde skit,

dammsög balkonggolvet, oljade in bordet och stolarna,

satte blommorna i balkonglådan och satte en ljuslykta på bordet.

 Jag tycker det blev så fint och mysigt där ute nu!!!

(Visar bild under)


Efter middagen som bestod av spaghetti o köttfärssås

till Fidde o Hanna och jag tog spaghetti, sallad,

saltstekt sparris med champinjoner och en ostsås,

avslutade vi med EFTERRÄTT!!!

Det har vi nog aldrig haft...

Det blev en fruktsallad med smält mintchokladglass.

Mumsigt.

 

Nu har jag tagit ut rabarberpajen som vi ska mumsa på i morgon

efter att Hanna har uppträtt på scenen bakom dagiset.

De ska ha en vårkonsert för alla föräldrar, vänner och släktingar.

Hoppas bara att det inte regnar...

Nu ska jag leka lite med Hanna innan hon ska lägga sig.

Fidde spelar fotboll mot Djurröd nu och sen är det äntligen

dags för sista avsnittet av Top Model.

Jag vet - hur tråkigt är inte det programmet?

Och hur länge har inte det hållt på????

Men eftersom de blir sminkade så snyggt (ibland)

så vill jag ändå glo lite på det ändå...

Tror det är 9:de säsongen eller nåt sånt. Hugaliga.

Tjingeling!!!











Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards