Alla inlägg den 23 maj 2008

Av ♥Jennie♥ - 23 maj 2008 20:18

Har precis kommit upp efter en god grillning nere på gården.

Fiddes kompis Johan kom hit och åt med oss.

Jag ringde syrran innan för jag ville veta

hur hon gör sin goda88.gif TZATZIKI.88.gif

Köpte Turkisk yoghurt och blandade i riven, urkramad gurka,

salt, peppar och en himla massa smaskig vitlök.

Starkt och gott skulle det vara.

Jag gjorde klyftpotatis och sallad med melonbitar i.

Sen hade Fidde köpt en filé på sitt jobb som vi grillade.

Några korvar blev det också.

När vi var mätta och belåtna kom jag på att jag

stoppade ner en påse marschmallows med.

Shit, nu var det ingen glöd längre.

Sa till Fidde att han skulle göra en ny glöd men vi hade inte mer kol.

Jag sprutade på mer tändvätska och tände på.

Eld blev det och jag värmde mina bitar på en pinne.

Mumsigt trodde jag, men när jag tog väck pinnen

fattade jag varför man ska grilla marschmallows över GLÖD.

Alla marschmallowsen var gråa av SOT!!!!!!!

Mmm, salt och...inte gott alls.

Bläää.

 14.gif


Nu börjar uret närma sig sena timmen för Hanna ser jag.

Snart dags för tandborstning och sen ska hon lägga sig.

Jag , Fidde o Johan ska spela BUZZ.

Dricka några cider eller öl också.

Måste passa på idag eftersom det är jobb i morgon!


¤ Ha en fortsatt trevlig fredagskväll ¤


new6.gif

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards