Alla inlägg den 18 maj 2008

Av ♥Jennie♥ - 18 maj 2008 21:57

 I morse vaknade Hanna och ville kolla på film och stod lutandes över mig som vanligt. Men i morse var jag så förbenat trött och hörde knappt vad hon sa. Efter ett tag märkte jag att Fidde gick upp med henne och det var verkligen riktigt skönt att för en gångs skull kunna få sovmorgon. Här ska sovas till minst 10. Men tyvärr varade den sköna stunden inte så länge som jag egentligen hade hoppats på, för hur jag än vände och vred på mig hade jag så jävla ont i ryggen så det gick bara inte att somna om igen. Kollade på klockan och den var lite innan 9. Okej, det var skönt att få sova ut till 9 iallafall...

CoffeeBear-LMG1.gif

Kände mig som en 80-åring som behöver ha 5 minuter till att bara komma upp från sängen. Undrar var det onda kommer från? Jag har aldrig haft problem med ryggen innan. Kan kanske kommit i samband med foglossningen när jag var gravid med Hanna???

Det känns och märks när jag inte har tränat på Wii Fit. Men man pallar inte göra det varje dag heller - fast jag skulle vilja det. 

floatie00217.gif

På jobbet lagade jag mat till mig själv eftersom jag började jobba redan kl 16 och det blev färsk pasta med stekt bacon och paprika. Undertiden stängde jag till köksdörren ut mot hallen så inte stek-oset sätter igång brandlarmet. Hade ju inte varit liiite pinsamt!!!

 

Sen stängde jag av spisen, säkerhetsknappen till spisen, satte mig och började äta. Vad händer efter 10 minuter???

 BRANDLARMET BÖRJAR TJUTA.

111.gif111.gif

Men inte pga mig. Icke sa Nicke. 8 minuter senare hördes sirenerna från brandbilarna och jag måste säga att jag tyckte ändå det var lite komiskt när jag bara för en ynka stund sen tänkte tanken "tänk om"...
 

 






Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards