Alla inlägg den 21 maj 2008

Av ♥Jennie♥ - 21 maj 2008 21:58




Vem kommer inte ihåg dessa underbara samlarkort??? 



Av ♥Jennie♥ - 21 maj 2008 21:56

Två damer gnabbades om vem som hade den bästa gynekologen.

"- Min är bäst, ung o med glimten i ögat!"

"- Nej min är bäst, gammal med stela fingrar o parkinson!"

Av ♥Jennie♥ - 21 maj 2008 21:55

Vad är det för likhet mellan Jehovas vittne och två pungkulor?

Jo, båda bankar på dörren men ingen kommer in i värmen.


  










Av ♥Jennie♥ - 21 maj 2008 21:30

För 5 år sen:

Visste jag att Fidde var absolut min KÄRLEK och den jag skulle gifta mig med... Ville skaffa villa, vovve och barn meddetsamma men ändå inte...

Åkte vi till Turkiet och Bulgarien...

  


För 3 år sen:

Flyttade vi till denna 5:a... Vi fick vår dotter Hanna.

  


För 1 år sen:

Var vi igång med planeringen inför vårt bröllop 070707...


 


För 3 månader sen:

Hmmm... då vad det februari och då LÄNGTADE jag tills sommaren...

Längtade efter att åka utomlands...


Igår:

Jobbade jag...


Imorgon:

Ska jag jobba igen...

Hoppas jag att Hanna kan somna utan nåt gnäll...

Ska jag träna på Wii Fit...


Om 1 år:

Hoppas jag att jag har bestämt mig för en tatuering...

Vill jag vinna på Triss så vi kan få en jävla massa kosing och vara ekonomiskt oberoende i många år!!! 













 

Av ♥Jennie♥ - 21 maj 2008 20:34

Ja då är det tredje kvällen Hanna ligger i sin säng själv utan att vi ligger intill henne tills hon somnar. Igår var det rena totala kalabaliken där inne. Shiiiit vilket hålligång. Hon skulle absolut inte ligga där själv. Hon skulle plötsligt upp och kissa och när vi sa att hon inte behövde det eftersom hon var på toa innan hon gick in, så kunde hon säkert inte behöva nu igen.

  

 

Tyst ett tag sen sa hon att hon behövde visst kissa. Hon frågade om hon fick gå upp, men vi stod på oss och sa nej. Då sa hon att då skulle hon kissa i blöjan. Vi sa att det gjorde ingenting. Tyst ett tag till. Då frågade hon om jag eller Fidde kunde ligga hos henne tills hon somnade. Jag sa att jag o pappa sitter i soffan o läser tidningen och tittar på tv. Då började hon gallskrika som varade i typ 20 minuter, sen övergick skriket till sånt där tydligt "jag-gråter-för-att-jag-vill-inte-sova-men-jag-är-så-förbannat-tröttgnäll" men jag o Fidde brydde inte oss om henne utan lät henne gnälla. Tillslut efter en ca 50 min hade hon äntligen somnat...


anime018.gif

Ikväll gick det liiite lättare än igår. Jag borstade hennes tänder och sa att hon fick tänka på vilken saga hon ville lyssna på sen. Väl inne i sovrummet la hon sig ner utan problem, var ovanligt glad, sa godnatt till oss och la alla sina miljoner dockor intill sig. Hon ville lyssna på Emil. Jag satte den på "repeat all" för säkerhetsskull...335.gif

Då ångrade hon sig och ville höra på Lotta istället. På med Lotta och sen gick vi ut i tvrummet. Hon kallade på oss en 5-6 gånger, gnällde lite tyst, men sen somnade hon utan tjat och annat trams. Hur nice var inte det???


WOOHOO257E14_20316_www-animaatjes-nl.gif

Var på mitt nya jobb idag där jag ska vara några gånger i sommar.

Kul att träffa nya personer och utöka möjligheterna till mer jobb.


Nej nu ska jag in och hålla mannen sällskap undertiden han kollar på hockey... eller var det fotboll???

 

i113538626_83550_2_www-animaatjes-nl.gif

  





Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards