Alla inlägg den 12 maj 2008

Av ♥Jennie♥ - 12 maj 2008 08:46

 AnotherMonday-LMG.gif

Igårkväll skulle jag o mannen kolla på film tänkte vi och satte i skivan i dvd-spelaren. Jag var inte riktigt klar än från duschen så jag sa till mannen att han kunde låta filmen rulla till den börjar så slipper vi det sen.

Rätt som det är hör jag Fidde fråga om jag vet var apparaten till dvd:n är. Det visste jag inte så jag hjälpte till att leta efter den. Vi letade precis överallt i alla rum. I Hannas rum kollade jag lite tyst o försiktigt i lådor, garderober, i hennes dockvagn, under sängen... men hittade inte den. Fidde sa att vi skiter i filmen och så får Hanna hjälpa till att leta fram den o morgon istället. Det är väl säkert hon som gömt den!!!

Vaknade idag när Fidde skulle köra till jobbet kl 6.30 av att Hanna var uppe. Jag gick upp och frågade Hanna om hon visste var apparaten till dvd-spelaren var någonstans. Såklart att hon inte visste det. Hon hade minsann inte tagit den. Vi letade tillsammans inne på hennes rum överallt men den fanns inte där. Precis innan jag skulle gå ut ur rummet såg jag min svarta väska som låg undangömd under bordet och fick en tanke... Hmmm bra rektangulär form på den väskan... undrar om inte....? Vad hittar jag i väskan om inte DVD-APPARATEN!!!!!

Hanna hade inte haft den eller så???

Kan jag aaaaldrig tro...


itwasntmelmg24di.gif

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards