Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

Dagens planer...

Av ♥Jennie♥ - 30 januari 2009 08:26

 Friday Glitter Graphics


Duktiga dottern har äntligen lyckats känna sig trygg igen i sin egen säng HELA natten och jag gick bara upp med henne en gång och kl var runt 02 då det behövdes en liten sväng in på toaletten. Hon följde snällt med tillbaka till hennes rum och jag stoppade om henne och sa godnatt. Sen kom hon inte in till mig förrän i morse då klockan visade 07.38 Jag har kunnat ligga precis som jag velat hela natten och det var riktigt mysigt när hon kom in så sent som hon gjorde. 20 minuter senare ville hon upp o kolla på sitt älskade Bolibompa.


 


Vi ska in till stan o hämta A och sen köra hem till henne och där ska jag försöka få vårt lilla lingon bli ren o fin inuti och försöka få bort den ena "blåtiran". Jag tycker inte om när jag inte kan se ut genom bakrutan...


Sen ska vi hämta mannen när han slutar jobba och efter det lär det bli en liten snabb inhandling av grejorna som behövs till morgondagens födelsedagskalas för H o E!!! 

Middagen ska göras, tårtan ska göras, vi ska förbereda med dekorationer och slå in paket, så jag tror vi kommer stanna uppe gaaanska länge ikväll. Men det är bara roligt!!! 93.gif


Nu känner jag att det är dags för frukost!!!!

Ha det gott och njut av en fortsatt underbar...


Friday Glitter Graphics





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Jennie♥ - 6 maj 2009 19:45

Idag lämnar jag denna bloggen för en annan. Tjingeling!!!    ...

Av ♥Jennie♥ - 3 maj 2009 17:30

Igår spelade vi minigolf i Åhus med vännerna M o P, i några kyliga nordanvindar där fingrarna stelnade till och gjorde så alla förlorade, utom "Tur-P" så vi säger Grattis till Dig!!!!! Men bara så du vet så kommer det att bli en revange så småningom...

Av ♥Jennie♥ - 2 maj 2009 13:01

Igår hade vi en mysig grillkväll här nere på gården, som antagligen blir den sista innan vi flyttar. Vi bjöd hit trevliga vännerna M och P och mumsade grillat kött, korv, klyftpotatis, sallad, en god dressing med creme fraiche, ajvar relish, sweet ch...

Av ♥Jennie♥ - 1 maj 2009 15:25

Tur att han kunde denna sången!!!!

Av ♥Jennie♥ - 27 april 2009 18:20

De allra första majblommorna såldes 1907 i Göteborg. Då kostade de 10 öre styck och hela 139.000 såldes. Från allra första början syftade Majblommans insamling till att hjälpa tuberkulossjuka. Tuberkulosen var en av dåtidens värsta folksjukdomar ...

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards