Alla inlägg under januari 2009

Av ♥Jennie♥ - 15 januari 2009 20:56

Nu har jag bestämt mig hur tårtan på söndag ska se ut och smaka...

Köpte grejorna till den idag...

Da-da-da-daaaa!!!!

Av ♥Jennie♥ - 15 januari 2009 20:02

Idag fick jag en tidig födelsedagspresent av posten!!!

Jag kunde cykla ut till posterminalen och HÄMTA MITT KÖRKORT!!!!!!!

Äntligen!!!!

(Sjunger: "-Fy fan vad jag är bra, fy fan vad jag är bra, för jag har ta-agit körkort, för jag har ta-agit körkort, för jag har ta-agit kö-ö-rkooooort, FY FAN VAD JAG ÄR BRAAAAAA!!!")

  

Så nu ligger det så blankt och fint i min plånbok och just nu kan jag inte låta bli att känna mig stolt som en tupp, klok som en uggla, lugn som en ko och glad som en lärka...


Animal Glitter Graphics









 

Av ♥Jennie♥ - 15 januari 2009 19:56

Idag har jag städat bland mitt smink.

Eller iallafall i makeup-boxen.

 

Här är några av alla mina nyanser på ögonskuggor.

Någon som vill bli sminkad???











Av ♥Jennie♥ - 15 januari 2009 19:54

Idag blev det inte så mycket till lunch för mig o Hanna.

Men det var det hon ville ha så då fick det bli det!!!

Majskolv, salt och lite margarin!!!

Busenkelt...

Buskladdigt..

Busgott...


Av ♥Jennie♥ - 15 januari 2009 19:51


Heart Glitter Graphics


Dessa fina rosorna fick jag av Fidde i

måndags för jag klarat att ta körkort!!

Tack, tack, tack älskling!!!

Love You...



Av ♥Jennie♥ - 14 januari 2009 23:50

 Hello Glitter Graphics


Såg på en sida att ett hus var till salu som hade legat ett tag med ett skyhögt pris, men som nu var nere i en för oss ganska så normal summa.

  

Ska ringa i morgon o höra om vi får åka o ta oss en koll...

Titta kostar ju inget...









 

Av ♥Jennie♥ - 14 januari 2009 20:34

Jag skrattade så jag fick ont i magen när vi kollade

på buktalaren Jeff Dunham med sina 5 dockor!!!!

Jag ska inte visa videon vi såg för mamma o pappa

har inte sett den än, så här kommer ett annat!!!

Varsågoda : Archmed - den döda terroristen!!!




Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards