Alla inlägg under januari 2009

Av ♥Jennie♥ - 21 januari 2009 20:01

Nu har Hanna slutat gympan.

Hon vill inte gå dit mer.

Idag när vi var inne i salen råkade hon krocka med en annan tjej.

Hanna sprang mot mig och just då sprang den andra tjejen från höger.

Tjong i medaljongen och så låg båda sessorna på golvet o grät...

  

Så kan det gå...

Sen ville Hanna hem.

Då bestämde vi att hon får börja på gympa när hon blivit lite äldre.

Nu har hon iallafall testat det och jag tror hon är för omogen...

Ett eller två år till så kanske det känns bättre...


 20041115115214_ballerina.gif









 

Av ♥Jennie♥ - 20 januari 2009 12:47

Jag köpte ett nytt sköljmedel som heter "heart" och det är från Softlan.

Eller rättare sagt köpte jag två stycken för jag tyckte att det doftade så underbart gott och ar rädd för att jag kanske bara hade ångrat mig om nu denna "nyheten" tar slut och jag då inte har fler...

Nu berättade en liten fågel för mig att den fanns på Domus!!!!

Tjooohooo!!!

  

Tror jag ska ta cykeln till Domus snart och köpa mig några stycken...

Mmmmmm.

I like it a lot...

 


















Av ♥Jennie♥ - 20 januari 2009 12:33

Så här såg min tårta ut som jag gjorde till min 33-årsdag!!!

Det är tre hembakade sockerkakor som

jag har varvat med Ahlgrensbilar-fluff...

Grädde, och blandade sockerkulor...

Bilden är gjord på Konditori Fantasi i stan...

Det var ganska häftigt när tjejen som visade mig hur den blev, sa

att det var första gången hon sett någon som kommit på en sån idé!!!!


Av ♥Jennie♥ - 20 januari 2009 12:06

Nu stannade tvättmaskinen och det lutar åt att jag får gå o hänga upp kläderna så de inte ligger kvar och avdunstar och tillslut luktar mögel...

Var ska jag hänga kläderna???

Torkställningen är uppagen...

Elementen är också upptagna...

Stolarna som är av trä mjuknar och ruttnar väl...

Torkställningen över badkaret är sönder...

Ute är det för kallt...

Låna plats hos grannen går inte för sig...

I det stora värmeskåpet på dagis kan jag inte hänga...

Torka med hårfönen tar gaaanska lång tid...

Micra dom är inte en bra idé...

Inte heller i ugnen...

Galgarna räcker inte till allt...

Skit också...

Var FAN ska jag torka kläderna?????????

  

  







Av ♥Jennie♥ - 20 januari 2009 10:59

Nej nu ska jag gå o slänga in lite tvätt så jag får undan möget.

Fönstren behövs också putsas ser jag... puh...

Middag till ikväll...

Handla bröd för det har vi inget.

Käkade knäckebröd till frulle idag.

Jag ska göra så mycket jag orkar.

En sak i taget.

Tvätt var det ja...

  







Av ♥Jennie♥ - 20 januari 2009 10:36

På fredag ska vi tre åka till Malmö och se på Disney On Ice!!!



Hanna är så galet tokig i allt vad det heter med prinsessor, klackaskor,

fina klänningar, tiaror, glitter, väskor, läppstift och annat smink...

Visserligen är det ingen knall att hon önskade/önskar sig läppstift, rouge och ögonskuggor i julklapp och i födelsedagspresent.

 

Där brås hon på sin mammas heltokiga intresse när båda två dyker ner

i sminkboxen för att tala om vilka färger som är absolut finast, ha ha...









 

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards