Alla inlägg under maj 2008

Av ♥Jennie♥ - 2 maj 2008 19:47

En sminkning efter många dagars uppehåll.

Suget har liksom inte funnits där som innan.

Men HÄR kommer äntligen en.

 


Jag har använt mig av:

Dragonmagic från Fyrrinae

Shell från MAD

Whisper Green från MAD

Playful från MuS




Av ♥Jennie♥ - 2 maj 2008 17:11

Jag vill så gärna lära mig hur man lägger in ett klipp från YouTube men trots hjälp från min kära svägerska så tillåter inte min hjärna den informationen.

Känner att jag är i akut behov av en ny sådan inom det snaraste.

Hjärna alltså.

Var kan man hitta en billig sån???

  

På Blocket fanns det ingen tyvärr...

Får se om jag kan använda de sista krafterna och luska ut lite med att "kopiera koden, sätta in bloggen på html, klipp in o klart".

  

Det sa hon till mig alltså.

Hugaliga vad cellerna får jobba.

Den ena kör den andra i rullstol så dom är nog ganska trötta.

Ett under om jag lyckas med ett klipp idag!!!


Av ♥Jennie♥ - 1 maj 2008 13:19

Så här blev TRISS-tårtan som jag bjöd på.

Den bestod av:

Sockerkaksbotten, mosade och konserverade päron,

grön grädde med päronessens, sockerkaka,

päronsvampkräm, After Eightkräm,

grädde och grön marsipan med en ros.



Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards